Είστε εδώ

Αγώνες

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καρτ, Βέλγιο - Γκενκ : Μοναδικές εμπειρίες για τα δύο Ελληνόπουλα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αν σου αρέσουν οι αγώνες και θέλεις να ξεφύγεις από το μίζερο -δυστυχώς- κλίμα των ελληνικών διοργανώσεων, η μόνη λύση είναι να το επιδιώξεις στο εξωτερικό - εφόσον φυσικά η τσέπη σου το αντέχει.

Εκεί θα γίνεις κοινωνός μιας κατάστασης ολότελα διαφορετικής από τα κρατούντα στην πανέμορφη κατά τα άλλα Ελλάδα. Εκεί θα αναμετρηθείς με τους καλύτερους, θα δεις τις δυνατότητές σου, θα χαμογελάσεις, ίσως θα στενοχωρηθείς και θα κλάψεις, όμως θα επιστρέψεις γεμάτος ανεκτίμητες εμπειρίες.

Ό,τι βίωσες θα σε κάνει πιο πλήρη αγωνιστικά, θα σε κάνει ωριμότερο, πιο αποφασιστικό, πιο μαχητή. Κι αυτό γιατί επέζησες σε ένα περιβάλλον όπου μάχονται μόνο οι καλύτεροι και η νίκη είναι πολύτιμη.

Δύο Ελληνόπουλα λοιπόν, δύο ταλέντα του ελληνικού Καρτ, ταξίδεψαν στο Βέλγιο στην πίστα Γκενκ -μια από τις καλύτερες της Ευρώπης- για τον τρίτο γύρο του θεσμού. Ο Φώτης Σωτηρόπουλος (φωτογραφία)για την κατηγορία ΚΖ2 και ο Κωνσταντίνος Κομνηνός για την Academy Trophy. 

Σε μία εποχή όπου στη χώρα μας η μια αναβολή των αγώνων διαδέχεται την άλλη, με πίστες που πασχίζουν να πάρουν άδεια τέλεσης ώς και την τελευταία στιγμή,  σε ένα τοπίο θολό και συννεφιασμένο γενικά, τα δύο Ελληνόπουλα έκαναν το βήμα.

Πήγαν να τρέξουν με αντιπάλους τούς καλύτερους στον κόσμο, από Αγγλία, Αργεντινή, Βραζιλία, Γαλλία, Ιταλία, Φινλανδία, Ισπανία, Σουηδία, Δανία και Ιαπωνία, χώρες με τεράστια αγωνιστική παράδοση και με πρωταθλητές στις πίστες και στα ράλι. Χώρες όπου το motorsport αποτελεί καθημερινή συνήθεια και συνηθίζεται να “δίνουν” τον εκάστοτε παγκόσμιο πρωταθλητή. 

Και τα δύο Ελληνόπουλα, ο Φώτης Σωτηρόπουλος και ο  Κωνσταντίνος Κομνηνός, χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία (προετοιμασία δεν είναι οι δοκιμές αλλά ο αγώνας) προσπάθησαν για το καλύτερο με το βλέμμα και τον νου στην ελληνική σημαία που κυμάτιζε δίπλα στις σημαίες των κρατών των άλλων οδηγών. 

Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι το κριτήριο για την προσπάθεια του Φώτη και του Κωνσταντίνου.

Γι’ αυτούς το σπουδαίο ήταν η τόλμη της συμμετοχής, το ότι μπήκαν και πάλεψαν στα ίσα με τα θηρία του Καρτ.

Για την ιστορία, ο Φώτης Σωτηρόπουλος δεν προκρίθηκε στον τελικό με τους 30 αγωνιζομένους, έχοντας καταταγεί 44ος μεταξύ 104 οδηγών - μια διόλου ευκαταφρόνητη επίδοση.

Ο Κωνσταντίνος Κομνηνός πέρασε στον τελικό 30ός μεταξύ 42 και ολοκλήρωσε την προσπάθειά του 25ος στους 30.

Ίσως λοιπόν «κάποιος» θα πρέπει να ασχοληθεί πραγματικά με τα παιδιά αυτά και όσα άλλα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν εκτός συνόρων. Ήδη έρχεται και η δεύτερη σειρά των Ελλήνων οδηγών Καρτ που θα ταξιδέψουν στο ΛεΜαν για τους τελικούς του ΙΑΜΕ. Και αυτοί οι οδηγοί στο κυνήγι των αγώνων είναι για να προετοιμαστούν καλύτερα... 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.