Είστε εδώ

Αγώνες

ΟΜΑΕ-Αγώνες 2020: Ελπίδες, σκέψεις, όνειρα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το να ελπίζεις σε ένα καλύτερο αύριο είναι ο στόχος όσων έχουν όνειρα. Όσων θέλουν να προχωρήσουν μπροστά.

Όμως για να πραγματοποιήσεις τα ονειρά σου πρέπει να έχεις τις σωστές βάσεις.

Όπως σου τα έμαθε η ζωή μέσα από την οικογένεια, τη μόρφωση, τους φίλους, τα κίνητρα.

Η ΟΜΑΕ λοιπόν σε μια περίοδο που έχει πάει το σπορ βήματα πίσω, ανακοίνωσε ότι έκανε αίτηση στη FIA ώστε το 2020 να υπάρχουν στο διεθνές ημερολόγιο των αγώνων 5 αγώνες επί ελληνικού εδάφους.

Οι αγώνες αυτοί είναι:

Ράλι Ακρόπολις 

Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις (Sporting και Regularity)

 Ράλι ΔΕΘ

Ανάβαση  Διονύσου

Ανάβαση Πηλίου

Η ανακοίνωση δημιουργεί εκπλήξεις, καθώς έρχεται σε μια εποχή που η Ελλάδα δε βρίσκεται σε κανένα διεθνές ημερολόγιο.

Το να διεκδικείς λοιπόν εκτός όλων των άλλων «ακούγεται» πολύ ωραίο, αλλά η ουσία στο όλο θέμα είναι εάν αυτό είναι εφικτό.

Κυρίως όταν γίνεται αναφορά στο Ράλι Ακρόπολις που είναι συνιφασμένο με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και όχι με το υποβαθμισμένο ευρωπαϊκό.

Γιατί η θέση του ράλι Ακρόπολις είναι μόνο στο WRC, εκεί που όμως η πόρτα η οποία οδηγεί στα σαλόνια του είναι «κλειστή».

Εδώ γίνεται «σφαγή» για ποιους αγώνες θα μείνουν ή θα βγουν από το ημερολόγιο του 2020 στο WRC με την είσοδο των αγώνων σε Κένυα (Σαφάρι) και Ιαπωνία, με την Κροατία να «περιμένει» στο ακουστικό, με την Ελλάδα τώρα θα «ασχολούνται»...

Μη ξεχνάμε ότι τον τελευταίο λόγο τον έχει ο promoter και ο promoter όπως λένε οι πληροφορίες «ακούει» Ελλάδα και στρίβει.

Ούτε αποτελεί λύση το να ενταχθεί το ράλι Ακρόπολις σε κάποιο διεθνές ημερολόγιο (αλήθεια πως μεταφράζεται αυτό;) με την ελπίδα ότι θα ακολουθήσει το δρόμο για να συμπεριληφθεί στο WRC. Αυτές είναι ιστορίες χωρίς «δράκο».

Στο παρελθόν και σε καλές εποχές υπήρχαν ελληνικοί αγώνες σε διεθνή ημερολόγια (πέρα του ράλι Ακρόπολις και του Χαλκιδικής) αλλά χωρίς παρουσίες που να λειτουργούσαν σαν μαγνήτης στους θεατές (στο πρόσφατο παρελθόν είχε εμφανιστεί και κάποιος Βούλγαρος στην ανάβαση Φυλής με ένα Quattro).

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εάν δεν προσμετρά σε κάποιο διεθνές πρωτάθλημα, μάταια να περιμένουμε «συμμετοχές».

Επιπλέον μη ξεχνάμε ότι είναι άλλο πράγμα ένας διεθνής αγώνας απο έναν αγώνα που περιλαμβάνεται σε κάποιο πρωτάθλημα. 

Εκεί υπάρχουν άλλες διαδικασίες, πολύ πιο αυστηρές, αλλά και δαπανηρές.

Επί της ουσίας λοιπόν. Η αίτηση έγινε και αναμένουμε τα αποτελέσματα.... 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.