![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/3/photon29580f79251.jpg?itok=Dn6W7ftN)
Το να ελπίζεις σε ένα καλύτερο αύριο είναι ο στόχος όσων έχουν όνειρα. Όσων θέλουν να προχωρήσουν μπροστά.
Όμως για να πραγματοποιήσεις τα ονειρά σου πρέπει να έχεις τις σωστές βάσεις.
Όπως σου τα έμαθε η ζωή μέσα από την οικογένεια, τη μόρφωση, τους φίλους, τα κίνητρα.
Η ΟΜΑΕ λοιπόν σε μια περίοδο που έχει πάει το σπορ βήματα πίσω, ανακοίνωσε ότι έκανε αίτηση στη FIA ώστε το 2020 να υπάρχουν στο διεθνές ημερολόγιο των αγώνων 5 αγώνες επί ελληνικού εδάφους.
Οι αγώνες αυτοί είναι:
Ράλι Ακρόπολις
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις (Sporting και Regularity)
Ράλι ΔΕΘ
Ανάβαση Διονύσου
Ανάβαση Πηλίου
Η ανακοίνωση δημιουργεί εκπλήξεις, καθώς έρχεται σε μια εποχή που η Ελλάδα δε βρίσκεται σε κανένα διεθνές ημερολόγιο.
Το να διεκδικείς λοιπόν εκτός όλων των άλλων «ακούγεται» πολύ ωραίο, αλλά η ουσία στο όλο θέμα είναι εάν αυτό είναι εφικτό.
Κυρίως όταν γίνεται αναφορά στο Ράλι Ακρόπολις που είναι συνιφασμένο με το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι και όχι με το υποβαθμισμένο ευρωπαϊκό.
Γιατί η θέση του ράλι Ακρόπολις είναι μόνο στο WRC, εκεί που όμως η πόρτα η οποία οδηγεί στα σαλόνια του είναι «κλειστή».
Εδώ γίνεται «σφαγή» για ποιους αγώνες θα μείνουν ή θα βγουν από το ημερολόγιο του 2020 στο WRC με την είσοδο των αγώνων σε Κένυα (Σαφάρι) και Ιαπωνία, με την Κροατία να «περιμένει» στο ακουστικό, με την Ελλάδα τώρα θα «ασχολούνται»...
Μη ξεχνάμε ότι τον τελευταίο λόγο τον έχει ο promoter και ο promoter όπως λένε οι πληροφορίες «ακούει» Ελλάδα και στρίβει.
Ούτε αποτελεί λύση το να ενταχθεί το ράλι Ακρόπολις σε κάποιο διεθνές ημερολόγιο (αλήθεια πως μεταφράζεται αυτό;) με την ελπίδα ότι θα ακολουθήσει το δρόμο για να συμπεριληφθεί στο WRC. Αυτές είναι ιστορίες χωρίς «δράκο».
Στο παρελθόν και σε καλές εποχές υπήρχαν ελληνικοί αγώνες σε διεθνή ημερολόγια (πέρα του ράλι Ακρόπολις και του Χαλκιδικής) αλλά χωρίς παρουσίες που να λειτουργούσαν σαν μαγνήτης στους θεατές (στο πρόσφατο παρελθόν είχε εμφανιστεί και κάποιος Βούλγαρος στην ανάβαση Φυλής με ένα Quattro).
Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι εάν δεν προσμετρά σε κάποιο διεθνές πρωτάθλημα, μάταια να περιμένουμε «συμμετοχές».
Επιπλέον μη ξεχνάμε ότι είναι άλλο πράγμα ένας διεθνής αγώνας απο έναν αγώνα που περιλαμβάνεται σε κάποιο πρωτάθλημα.
Εκεί υπάρχουν άλλες διαδικασίες, πολύ πιο αυστηρές, αλλά και δαπανηρές.
Επί της ουσίας λοιπόν. Η αίτηση έγινε και αναμένουμε τα αποτελέσματα....