Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ-8η Ειδική Διαδρομή : Ο Λεμπ στην κορυφή της κατάταξης

του Motori Reporter

Η μάχη για την πολυπόθητη νίκη στο Ντακάρ ανάμεσα στους Σεμπαστιάν Λεμπ και Στεφάν Πετερανσέλ καλά κρατεί.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Αλσατού οδηγού να κατακτήσει την πρώτη θέση στην 8η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, σκαρφαλώνοντας παράλληλα στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Για να συμβεί αυτό, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, κατόρθωσε να περάσει στο δεύτερο σκέλος της Ε.Δ. τον ομόσταυλό του στην ομάδα της Peugeot, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση με διαφορά 3’35”. Μάλιστα η διαφορά σε κάποιο σημείο έφτασε τα 5 λεπτά, αλλά ο μικρόσωμος Γάλλος οδηγός είχε κλατάρισμα, χάνοντας χρόνο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Συρίλ Ντεσπρέ, που ανέβηκε μία θέση και στη γενική κατάταξη, δείχνοντας με εμφατικό τρόπο ότι τα Peugeot 3008 DKR έχουν τον πρώτο λόγο για να κάνουν το 1-2-3. Στις πιο πίσω θέσεις ακολουθούν οι Νάνι Ρόμα (Toyota Hilux), Μίκο Χίρβονεν (X-Raid MINI) και Ζινιέ Ντε Βιλιέ (Toyota Hilux). Να αναφέρουμε ότι το μήκος της 8ης Ειδικής Διαδρομής, που ξεκινούσε από το Ουγιούνι της Βολιβίας με τερματισμό την πόλη Σάλτα της Αργεντινής κανονικά ήταν 492 χλμ., αλλά λόγω της έντονης βροχόπτωσης, οι οργανωτές μείωσαν το πρώτο σκέλος επί βολιβιανού εδάφους κατά 73 χλμ.

Στις μοτοσικλέτες δεν έχει αλλάξει κάτι, καθώς στην πρώτη θέση παραμένει ο Βρετανός Σάντερλαντ (KTM), με τους Κουϊντανίγια (Husqvarna) και Φαν Μπέβερεν (Yamaha) να κλείνουν την τριάδα.

Η επόμενη Ειδική Διαδρομή ξεκινά από την Σάλτα για να καταλήξει στο Κιλετσίτο, διανύοντας συνολικά 977 χλμ. Οι διοργανωτές του αγώνα την έχουν βαφτίσει “The Super Belén” με το χρονομετρημένο τμήμα να φτάνει τα 400 χλμ. Είναι μια μεγάλη διαδρομή με πολλές τεχνικές προκλήσεις στην πλοήγηση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.