![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/16/photon30936f83372.jpg?itok=4FyL5aYT)
Πυρετωδώς εργάζονται οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς το Lexus LC θα συμμετάσχει για τρίτη φορά στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ, ο οποίος θα διοργανωθεί για 48η φορά.
Έχει προγραμματιστεί για τις 21-24 Μαΐου του 2020, ενώ η θρυλική γερμανική πίστα θα γίνει και πάλι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Lexus θα δώσει το «παρών» για 14η συνεχόμενη χρονιά στον απαιτητικό 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ.
Σύμφωνα με τη Lexus στόχος της είναι να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από τις δυο τελευταίες συμμετοχές του LC, ωστόσο η πιο ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι η χρήση ενός νέου twin-turbo V8 κινητήρα, ο οποίος μάλιστα θα τοποθετηθεί και σε μελλοντικά της μοντέλα παραγωγής.
Πέρα από τον εν λόγω κινητήρα η Lexus σκοπεύει να μεταλαμπαδεύσει από το αγωνιστικό LC πολλά ακόμα στοιχεία στη γραμμή παραγωγής της. Ποια είναι αυτά; Το χαμηλό βάρος αμαξώματος, η υψηλή ακαμψία, τα βελτιωμένα αεροδυναμικά εξαρτήματα, οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, η ελαφρύτερη ανάρτηση, οι τροχοί χαμηλότερου βάρους, τα αμορτισέρ υψηλής απόκρισης, τα βελτιωμένα συστήματα ευστάθειας και πρόσφυσης και το εξελιγμένο ABS.
Βασικός οδηγός του LC στον επερχόμενο 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ θα είναι ο Χιροάκι Ισιούρα, ο οποίος θα συμμετάσχει στον αγώνα για έκτη φορά, επομένως έχει αρκετή εμπειρία.
Σε σχετική δήλωση του ανέφερε «Καθώς δεν έχω αγωνιστεί για αρκετό καιρό στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ είμαι πολύ ενθουσιασμένος, αλλά αισθάνομαι και ευθύνη ως βασικός οδηγός. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορούν να βελτιωθούν μόνο κάτω από το σκληρό αγωνιστικό περιβάλλον του Νίρμπουργκινγκ και θεωρώ ότι αυτό δίνει μεγάλη σημασία στην αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης».