Είστε εδώ

Αγώνες

Lexus LC: Τεχνογνωσία από το Νίρμπουργκινγκ στην παραγωγή

του Γιώργου Ψαρρά

Πυρετωδώς εργάζονται οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς το Lexus LC θα συμμετάσχει για τρίτη φορά στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ, ο οποίος θα διοργανωθεί για 48η φορά.

Έχει προγραμματιστεί για τις 21-24 Μαΐου του 2020, ενώ η θρυλική γερμανική πίστα θα γίνει και πάλι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Lexus θα δώσει το «παρών» για 14η συνεχόμενη χρονιά στον απαιτητικό 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ.

Σύμφωνα με τη Lexus στόχος της είναι να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει από τις δυο τελευταίες συμμετοχές του LC, ωστόσο η πιο ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι η χρήση ενός νέου twin-turbo V8 κινητήρα, ο οποίος μάλιστα θα τοποθετηθεί και σε μελλοντικά της μοντέλα παραγωγής.

Πέρα από τον εν λόγω κινητήρα η Lexus σκοπεύει να μεταλαμπαδεύσει από το αγωνιστικό LC πολλά ακόμα στοιχεία στη γραμμή παραγωγής της. Ποια είναι αυτά; Το χαμηλό βάρος αμαξώματος, η υψηλή ακαμψία, τα βελτιωμένα αεροδυναμικά εξαρτήματα, οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, η ελαφρύτερη ανάρτηση, οι τροχοί χαμηλότερου βάρους, τα αμορτισέρ υψηλής απόκρισης, τα βελτιωμένα συστήματα ευστάθειας και πρόσφυσης και το εξελιγμένο ABS.

Βασικός οδηγός του LC στον επερχόμενο 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ θα είναι ο Χιροάκι Ισιούρα, ο οποίος θα συμμετάσχει στον αγώνα για έκτη φορά, επομένως έχει αρκετή εμπειρία.

Σε σχετική δήλωση του ανέφερε «Καθώς δεν έχω αγωνιστεί για αρκετό καιρό στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Νίρμπουργκινγκ είμαι πολύ ενθουσιασμένος, αλλά αισθάνομαι και ευθύνη ως βασικός οδηγός. Υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορούν να βελτιωθούν μόνο κάτω από το σκληρό αγωνιστικό περιβάλλον του Νίρμπουργκινγκ και θεωρώ ότι αυτό δίνει μεγάλη σημασία στην αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης».

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.