Είστε εδώ

Αγώνες

Kart- Ραντεβού στη Γαλλία : 14 Έλληνες μάχονται για τη διάκριση

Η μεγάλη ώρα των παγκόσμιων τελικών της IAME πλησιάζει και η Ελληνική αποστολή είναι έτοιμη για τη μεγάλη πρόκληση!

Από τις 11 Οκτωβρίου όταν κι αρχίζουν οι επίσημες διαδικασίες, μέχρι τις τελικές μάχες της 14ης Οκτωβρίου, όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στην πίστα karting του Mans, στη Γαλλία.

Εκεί θα βρεθούν αγωνιζόμενοι από 46 χώρες, με την Ελλάδα να έχει εκπροσώπηση από 14 οδηγούς! Οι έντεκα εξ’ αυτών έχοντας κερδίσει το εισιτήριο τους μέσω του IAME Series Greece και οι άλλοι τρεις, έχοντας επιλεχθεί από την IAME μέσω της διαδικασίας wildcard.

Τέσσερις αθλητές μας θα λάβουν μέρος στην κατηγορία X30 Mini. O πρωταθλητής της κατηγορίας στο IAME Series Greece 2018, Μάριος Αγγελόπουλος, ο Γιώργος Ντεντόπουλος που κυριάρχησε στην Κλάση Mini B, ο τρίτος στην τελική βαθμολογία Γιώργος Καφαντάρης και ο Νικόλας Φραγκάκης, που ταξιδεύει στη Γαλλία ως wildcard.

Στην X30 Junior έχουμε εκπροσώπηση από τρεις οδηγούς. Τον πρωταθλητή Κωνσταντίνο Κομνηνό, τον νικητή στο φινάλε της Καλαμάτας Στυλιανό Πετρίση και τον Ανδρέα Δεβετζόγλου που τους πλαισίωσε στη βαθμολογία.

Στην X30 Senior συμμετέχουν οι δύο μεγάλοι μονομάχοι όλη τη σεζόν στο IAME Series Greece, ο Πρωταθλητής Αλέξανδρος Ντάρσυ και ο Θανάσης Χούρλιας.

Στην X30 Master, μοναδικός Έλληνας είναι ο πρωταθλητής στην κλάση Master της κατηγορία X30 Senior στη χώρα μας, Δημήτρης Παπαναστασίου.

Στην X30 Super θα τρέξουν με τα ελληνικά χρώματα δύο οδηγοί. Ο κυρίαρχος της κατηγορίας στην παρθενική χρονιά διεξαγωγής του IAME Series στην Ελλάδα, Φίλιππος Καλέσης, ενώ αντί του Βασίλη Μακρόπουλου που είχε κερδίσει το εισιτήριο, θα αγωνιστεί ως επιλαχών ο Γιώργος Λαζαράκος (Lazer).

Τέλος, στην X30 Super Shifter θα έχουμε δύο Έλληνες. Αμφότεροι αγωνίζονται ως wildcards, αμφότεροι προέρχονται από μία σεζόν με σημαντικές επιτυχίες σε αγώνες εκτός συνόρων: τον Διονύση Λιβέρη και τον Φώτη Σωτηρόπουλο.

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

 

X30 Mini

836 - Μάριος Αγγελόπουλος (Speed Force)

874 - Γιώργος Ντεντόπουλος (Athens Kart Shop)

879 - Γιώργος Καφαντάρης (Ray Motorsport)

835 - Νικόλας Φραγκάκης (Abloy FS Kart Racing) - Wildcard

 

X30 Junior

113 - Κωνσταντίνος Κομνηνός (Paul Carr Racing)

94 - Στυλιανός Πετρίσης (Abloy FS Kart Racing)

96 - Αντρέας Δεβετζόγλου (Abloy FS Kart Racing)

 

X30 Senior

343 - Αλέξανδρος D'Arcy (Athens Kart Shop)

292 - Αθανάσιος Χούρλιας (PRT Motorsport)

 

X30 Master

444 - Δημήτρης Παπαναστασίου (Athens Kart Shop)

 

X30 Super

671 - Φίλιππος Καλέσης (PRT Motorsport)

619 - Γιώργος Λαζαράκος (Ray Motorsport)

 

X30 Super Shifter

752 - Διονύσης Λιβέρης (DAEMS Racing Team) - Wildcard

776 - Φώτης Σωτηρόπουλος (Abloy FS Kart Racing) – Wildcard

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.