Είστε εδώ

Αγώνες

Εκλογές ΣΟΑΑ: Οι θέσεις του Γιώργου Πολυζώη

Έχοντας αποφασίσει να ασχοληθώ με τα κοινά του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, για πρώτη φορά μετά από την πολυετή αγωνιστική μου παρουσία, βρέθηκα υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές του ΣΟΑΑ στις 20.11.18. Το κίνητρό μου είναι καθαρά η αναβάθμιση του σπορ μέσα από την μεγάλη συμμετοχή των αγωνιζομένων όλων των χώρων που ο ΣΟΑΑ εκπροσωπεί και όλων των γεωγραφικών περιοχών από όπου κατάγονται οι συναθλητές μου.

Η ιδέα ξεκίνησε από την μεγάλη απογοήτευση που βίωσα σε μια από τις Γενικές Συνελεύσεις του συνδέσμου και στη συνέχεια από συναντήσεις που έγιναν εσωτερικά αλλά και στην ΟΜΑΕ.

 

Οι διαπιστώσεις μου ήταν πολλαπλές.

•             Μικρή ως μηδενική συμμετοχή τακτικών μελών και γενικά αγωνιζομένων. 

•             Ελάχιστοι αγωνιζόμενοι από την επαρχία.

•             Μικρή εκπροσώπηση κατηγοριών αγωνιζομένων, όπως οδηγοί και συνοδηγοί Ράλλυ

•             Καμία παρουσία εκπροσώπου του ΣΟΑΑ, πραγματική αλλά και ενεργή, στην πλειοψηφία των ελληνικών αγώνων.

•             Καμία ενημέρωση σχετικά με αλλαγές και θέματα που ο ΣΟΑΑ υπερψήφιζε στην ΟΜΑΕ.

•             Καμία πρωτοβουλία σχετικά με προτάσεις και βελτιώσεις, είτε ως προς την ασφάλεια είτε ως προς την διοργάνωση των αγώνων (πρόγραμμα και κανονισμοί) , ακόμη και προς την προβολή.

•             Καμία διάθεση να ακουστούν οι απόψεις των οδηγών από το εσωτερικό του Συνδέσμου μέχρι την Ομοσπονδία μας.

•             Αμφιλεγόμενη έδρα που δεν φαίνεται να έχει «ανοιχτές πόρτες» κάθε φορά που οι αγωνιζόμενοι θέλουν να την επισκεφτούν.

•             Καταστατικό το οποίο εκτός ότι είναι αναχρονιστικό, δεν φαίνεται να τηρείται ως προς τις βασικές λειτουργίες του Συνδέσμου.

•             Ενασχόληση και προβολή μόνο του Ενιαίου, το οποίο βέβαια πραγματικά συμβάλει στην ένταξη νέων οδηγών, και σε κάποιες περιπτώσεις, ήταν αυτό που στήριξε συνολικά τη διοργάνωση κάποιων αγώνων. Δυστυχώς όμως, αγώνες δεν είναι μόνο τα Ενιαίο.

 

Αυτές οι διαπιστώσεις δεν έχουν βέβαια να κάνουν με την ιδιότητα των αγωνιζομένων που διοικούν τον ΣΟΑΑ (ως αγωνιζόμενους τους σέβομαι και τους τιμώ) αλλά με τα μέλη του ΣΟΑΑ που τον διοικούν και έχουν την υποχρέωση να υπερασπίζονται τα συμφέροντα  όλων των αγωνιζομένων.

Ο ΣΟΑΑ λοιπόν χρειάζεται επανεκκίνηση, χρειάζεται συμμετοχή όλων των αγωνιζομένων, αυτών που έχουν διακριθεί αλλά και αυτών που έχουν ιδρώσει στο bucket. Χρειάζεται σεβασμός σε όλους αυτούς που κοπιάζουν οικονομικά αλλά και προσπαθούν απέναντι στο χρονόμετρο. 

Η άποψή μου είναι ότι στον ΣΟΑΑ πρέπει να εκλεγούν αγωνιζόμενοι που να έχουν διάθεση να προσφέρουν και στη συνέχεια να μπορέσουν να τους ενώσουν όλους και από όλους τους χώρους.

Βασική προϋπόθεση είναι να προχωρήσει άμεσα σε αλλαγή καταστατικού με στόχο να συμμετέχουν όλοι οι οδηγοί και συνοδηγοί από όλη την Ελλάδα.

Πρέπει άμεσα να δημιουργηθούν επιτροπές και να υπάρχει παρουσία εκπροσώπων του Συνδέσμου σε κάθε αγώνα.

Πρέπει να γίνονται συχνές συναντήσεις με τους αγωνιζόμενους κάθε κατηγορίας με στόχο να αποτυπώνονται τα προβλήματα και οι προτάσεις και στη συνέχεια να δρομολογούνται λύσεις και δράσεις.

Ο εκπρόσωπος του ΣΟΑΑ στην ΟΜΑΕ, να είναι σε πλήρη ταύτιση με τις απόψεις των αγωνιζομένων και να παρίσταται έχοντας σαφείς και καθαρές εντολές από ΔΣ, χωρίς να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ.  Στη συνέχεια οι αποφάσεις πρέπει να κοινοποιούνται στο ΔΣ και κατόπιν στου αγωνιζόμενους.

Ο ΣΟΑΑ με αυτό τον τρόπο, μπορεί ταυτόχρονα να βοηθήσει και στη μείωση του κενού που υπάρχει μεταξύ αγωνιζομένων και Σωματείων. 

Ας κάνουμε λοιπόν την προσπάθεια να οργανώσουμε τον ΣΟΑΑ  και μέσα από αυτόν να αναβαθμίσουμε το σπορ και να σταματήσουμε την παρακμή στην οποία εδώ και καιρό έχει περιέλθει.

Στη φωτογραφία μαζί με τον Λάμπρο Κύρκο κατά τη διάρκεια δοκιμών εν όψει ράλι Ακρόπολις.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.