![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/4/photon31099f83747.jpg?itok=_57LvNXx)
Την Κυριακή 5 Ιανουαρίου αρχίζει από τη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, η πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ.
Μετά από 10 χρόνια περιπέτειας στη Λατινική Αμερική (Αργεντινή, Βολιβία, Περού) το Ντακάρ γυρίζει σελίδα και ξεκινάει την καινούργια 10ετία από τη Μέση Ανατολή και από το μεγαλύτερο κράτος, τη Σαουδική Αραβία.
12 Ειδικές Διαδρομές περιλαμβάνει ο αγώνα συνολικού μήκους 5.100 χλμ. τα περισσότερα στην έρημο με την πρώτη Ειδική Διαδρομή της Κυριακής 5 Ιανουαρίου να έχει μήκος 433 χλμ.
Οι προβολείς είναι στραμμένοι στον super star Φερνάντο Αλόνσο με τους δύο παγκόσμιου τίτλους στη Formula 1 και νίκες στις 24ώρες του Λε Μαν, που από τις πίστες «βγάζει» φλας και ακολουθεί εντελώς διαφορετική πορεία στην άμμο και στις πέτρες του εξουθενωτικού Ντακάρ.
Ο Αλόνσο είναι μέλος της εργοστασιακής ομάδας της Toyota με τα Hilux (Νο 310) με συνοδηγό τον συμπατριώτη του Μαρκ Κομά, με 12 συμμετοχές στο Ντακάρ με μοτοσυκλέτα , από τις οποίες 5 στο πρώτο σκαλί του βάθρου και δύο φορές δεύτερος.
Να σημειωθεί ότι απαγορεύεται η χρήση των smartphone κατά τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών όπου σε κάθε σκέλος θα ελέγχονται οι 25 πρώτοι της γενικής κατάταξης. Τα smartphone θα τοποθετούνται σε ειδικό κουτί πίσω από τα bucket που θα σφραγίζεται από την οργάνωση πριν την εκκίνηση και θα ελέγχεται στον τερματισμό του κάθε σκέλους.
Επίσης θα υπάρχουν κάμερες εντός των αυτοκινήτων ώστε η οργάνωση να ελέγχει τις «κινήσεις» των πληρωμάτων.
Ο πρώην συνοδηγός του Συρίλ Ντεσπρέ, Νταβίντ Καστερά είναι μέλος της οργανωτικής επιτροπής, που σημαίνει ότι γνωρίζει πολύ καλά τις όποιες «παρασπονδίες» των πληρωμάτων.