Είστε εδώ

Αγώνες

Bentley: "Λέει τίποτα" η νέα αγωνιστική Continental;

του Σωτήριου Χάλλα

Η ομάδα της Bentley είχε μια πολύ καλή πορεία με την  προηγούμενη Continental GT3, ωστόσο, τώρα που βγαίνει το καινούριο μοντέλο παραγωγής κάτι αντίστοιχο πρέπει να γίνει και με την αγωνιστική έκδοση.

Σήμερα, η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες καθώς και κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την ολοκαίνουρια Continental GT3 η οποία έχει ένα πολύ “αγριεμένο” προφίλ.

Το μοντέλο που βλέπουμε είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Bentley Motorsports και της M-Sport (η οποία πριν λίγες μέρες κατέκτησε το πρωτάθλημα στο WRC) και βασίζεται πάνω στο νέο αμάξωμα της Continental το οποίο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο ώστε το βάρος να είναι “κατά πολύ χαμηλότερο των 300 κιλών” όπως χαρακτηριστικά λέει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Στη συνταγή αυτή προσθέστε την ύπαρξη του V8 κινητήρα με τα δύο τούρμπο ο οποίος έχει χωρητικότητα 4.0 λίτρων ο οποίος είναι εφοδιασμένος με νέα εισαγωγή και εξαγωγή αλλά και σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ. Σε πλήρη ισχύ η Bentley εκτιμά ότι θα είναι ικανός να παράγει ισχύ άνω των 550 ίππων το οποίο είναι μια αρκετά καλή βελτίωση σε σχέση με τους 521 ίππους που απέδιδε η απερχόμενη Continental GT V8 S. Η εξωτερική σχεδίαση δεν είχε ως μόνο στόχο ην ομοιότητα με την έκδοση παραγωγής αλλά και την παραγωγή όσο το δυνατόν περισσότερης κάθετης δύναμης.

Η Bentley σχεδιάζει να συμμετάσχει με το νέο της “όπλο” στο πρωτάθλημα Blancpain GT Series Endurance Cup το οποίο κατέκτησε πέρυσι και έχει ως στόχο να υπερασπιστεί τον τίτλο της. Ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος είναι προγραμματισμένος για τις 22 Απριλίου στην πίστα της Μόντσα. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες σχετικά με το τι πρόκειται να γίνει με τις ιδιωτικές ομάδες που θέλουν να τρέξουν με την Continental GT αλλά είναι λογικό η ομάδα εξέλιξης να δουλέψει απερίσπαστη για κάποιο διάστημα προτού αρχίσει να δέχεται παραγγελίες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.