Είστε εδώ

Αγώνες

ART-Aristoteles Racing Team: 13 χρόνια στους αγώνες

To κέφι, η όρεξη και η δίψα για διάκριση κυριαρχούν στην ομάδα των φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που συμμετέχει στους αγώνες με μονοθέσια από το 2006.

Από τότε γράφεται η ιστορία για την ομάδα  του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης , που από το 2016 αρωγός της προσπάθειας είναι η Bosch Hellas.

H όλη ιδέα έχει ως εξής.

Η ΑRT κάθε χρόνο φροντίζει να προσφέρει την ευκαιρία στους φοιτητές της πόλης να ενταχθούν σε μια εθελοντική ομάδα γεμάτη όρεξη , μεράκι και αγάπη για την κατασκευή ενός μονοθέσιου αυτοκινήτου. Από φέτος συγκεκριμένα , φρόντισε όμως, να εφαρμόσει ένα νέο πλάνο διετίας για την επέκταση  χρονικού περιθωρίου κατασκευής και βελτίωσης του μονοθέσιου.

Η ομάδα απαρτίζεται από 26 μέλη και κυρίως από φοιτητές του πολυτεχνείου, πράγμα που δεν είναι δεσμευτικό , καθώς μπορούν να συμμετάσχουν και φοιτητές με αγάπη για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Όλα ξεκινούν από το εργαστήριο στο κτήριο του πολυτεχνείου. Η φετινή χρονιά για την ομάδα αποτελεί χρονιά βελτίωσης του παλιού μονοθέσιου και σχεδιαστική αρχή του καινούργιου με τον κωδικό ΑRT20.

Πρώτη στάση της φετινής χρονιάς  ήτανε η εκδήλωση του Roll Out στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.  Μια εκδήλωση που είχε σαν στόχο οι χορηγοί και οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού να γνωρίσουν από κοντά το μονοθέσιο της ART18, όπως και άλλα μονοθέσια προηγούμενων χρόνων. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των υποομάδων και του χρονοδιαγράμματος του νέο project.

Επόμενος σταθμός , το TFS. Μια ημερήσια εκδήλωση που έλαβε χώρα στην Πλατεία Αριστοτέλους. Σκοπός της εκδήλωσης αυτής, ήταν  οι πολίτες της Θεσσαλονίκης να ανακαλύψουν από κοντά τις δυνατότητες του μονοθέσιου τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.  Ακόμη, εκτός από την επίδειξη του μοντέλου ART18 ο κόσμος είχε την ευκαιρία να συναντήσει και μονοθέσια προηγούμενων χρόνων, καθώς και να ενημερωθεί για τα διάφορα τρόπαια και διακρίσεις που είχε κερδίσει η ομάδα. Παράλληλα, υπήρχαν διάφορες δραστηριότητες , όπως προσομοιωτής για μικρά παιδιά με το αμάξι της ομάδας μοντέλου ART12, διαγωνισμοί μέσω Instagram, επίδειξη χορευτικών ομάδων και ομάδας rollers.

Στη συνέχεια η ομάδα έλαβε μέρος σε μία σειρά δοκιμασιών, μέσω διαγωνισμάτων. Αναλυτικά, προκρίθηκε στον πιο απαιτητικό διαγωνισμό της Γερμανίας όπου έφερε την 16η θέση ανάμεσα σε 312 ομάδες, στη συνέχεια την 9η θέση στην Τσεχία και έπειτα την 4η θέση στην περιφέρεια μας στην Ουγγαρία.

Ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Βασικά ο κύριος στόχος της ομάδας ήταν ο διαγωνισμός της Ολλανδίας , στον οποίο διέπρεψε με βαθμολογία 10/10 , στο “Formula Students Netherlands”. 

Στο FSN, η ομάδα θα πάρει μέρος με τη βελτιωμένη εκδοχή του μονοθεσίου  ART18 με απώτερο σκοπό την πρόκριση στις 10 καλύτερες ομάδες.

Η ART λοιπόν ετοιμάζει βαλίτσες για Ολλανδία, και ανανεώνει το ραντεβού μετά την επιστροφή της για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Τα τεχνικά στοιχεία του μονοθεσίου:

Κινητήρας: HONDA CBR 600 RR

Ισχύς: 82 ίπποι

Ροπή: 65 Nm

Τελική Ταχύτητα: 120 χλμ/ώρα

Επιτάχυνση 0-100 : 3,8 δευτ.

Βάρος 220 κιλά

 

της: Ρένας Παγιάντζα

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.