Είστε εδώ

Αγώνες

Ανάβαση Μοσχοκαρυάς: Η Βάσω Κουρτίδου σχολιάζει…

Η Βάσω Κουρτίδου συμμετείχε στον αγώνα με το ασημί Toyota Yaris της κατηγορίας Α, κλάσης 5.

Το πως σχολιάζει όμως τη συμμετοχή της, στις επόμενες γραμμές.

«Soooo… let the show begin!!!

Δεύτερος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, πρώτος σταθμός για εμάς για το 2019 η 21η ανάβαση Μοσχοκαρυάς. Πρωινό Παρασκευής, αδειούλα από τη δουλειά, μικρό time out από γραφείο, αριθμούς, υποχρεώσεις, γεμίζουμε αποσκευές με αγαπημένο αγωνιστικό εξοπλισμό και ξεκινάμε.

Περίεργος ο καιρός που μας συντροφεύει στη διαδρομή, μια ήλιος, μια συννεφιά, λίγες σταγονίτσες στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, δεν είναι ικανές να μας χαλάσουν τη διάθεση. Race time is fun time only!!!

Μου αρέσει που φτάνοντας βλέπω τους ανθρώπους της λέσχης να «φροντίζουν» την διαδρομή. Ο περιορισμένος αριθμός συμμετοχών με στενοχωρεί και με προβληματίζει. Γιατί; Δεν με πτοεί ωστόσο ούτε είναι αυτό αιτία μη συμμετοχής. Καλύτερη προπόνηση από πραγματικές συνθήκες αγώνα δεν νομίζω ότι υπάρχει!!!

Ιδιαίτερη ανάβαση με περίεργα σημεία, γνώριμη ωστόσο σχετικά μιας και πριν από λίγους μήνες την έχουμε ξανατρέξει. Αργά το απόγευμα η ομάδα της Padieras Autorace καταφθάνει μαζί με το μωρό μας. Το Toyota Yaris. Ένα-δύο περασματάκια ακόμα πριν να νυχτώσει και είμαστε έτοιμοι.

Σάββατο πρωί ο καιρός μας κάνει «νούμερα». Έτοιμα και τα βρόχινα ελαστικά για παν ενδεχόμενο!!! Η «δική μας» ιστορία λέει ότι δεν πάμε αργά στη βροχή, αλλά να μένουμε και… εντός δρόμου! (…κάτι ιστοριούλες από το παρελθόν)

Πρώτο σκέλος με πολύ μικρό ψιχάλισμα που μας αποσυντόνισε πολύ περισσότερο απ’ ό,τι θα έπρεπε κανονικά. Γλιστρήσαμε λίγο, αλλά αυτό σίγουρα δεν δικαιολογεί με τίποτα το 2:50(!!!) που κάναμε σε χρόνο. Θυμωμένη όσο δεν πάει με τον εαυτό μου, ασυγκέντρωτη… Ωστόσο το χαρακτηριστικό των Tαύρων είναι το πείσμα λένε κι εμείς… μάλλον το επιβεβαιώνουμε και με το παραπάνω!!!

Δεύτερο σκέλος, το κεφάλι κάτω και πάμε να οδηγήσουμε!!! Ο χρόνος μάς ανταμείβει με 12 δευτερόλεπτα κάτω! Μεταφέρω την καλή μου διάθεση και στην ομάδα, που η κατήφεια μου τη στενοχώρησε σίγουρα. Δοκιμές τέλος, ώρα για λίγες στιγμές ξεκούρασης. Μέρος ήσυχο και φιλικό η Υπάτη με τα λουτρά της. Η εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζει στο μεγαλύτερο μέρος της απογοητευτική ωστόσο.

Κυριακή, με τον κόσμο να είναι απίστευτα πολύς, συγκριτικά πάντα με τις περιορισμένες συμμετοχές. Λίγες αλλά καλές!!!

Δεν συναντάς βέβαια συχνά Ferrari και Lamborghini στα ελληνικά βουνά, αδιαμφισβήτητα αποτελούν πόλο έλξης.

Έχουμε και γυναικείο fun club στο βουνό, που ξεφωνίζει σε κάθε πέρασμά μας και πολύ μας αρέσει.

Πολύ καλή ψυχολογία, 2:36 ζητάει η ομάδα μας, μας βοηθάει μαλακώνοντας λίγο το αμαξάκι και τους το χαρίζουμε στο δεύτερο σκέλος!!!

Χαρούμενη και αισιόδοξη για τους επόμενους αγώνες που πρόκειται να ακολουθήσουν!!! Αισιοδοξούμε να είμαστε εκεί με το παραπάνω.

Θέλω να ευχαριστήσω για ακόμα μία φορά τους ανθρώπους της λέσχης, που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για τη διασκέδαση και την ασφάλειά μας, τον κόσμο που μας τίμησε ιδιαίτερα με την παρουσία του στο βουνό, τον Σταμάτη Παντιέρα και την ομάδα του, που σε κάθε αγωνιστική προσπάθεια κάνουν το καλύτερο που μπορούν για ένα άρτια προετοιμασμένο αυτοκίνητο.

Τέλος (last but not least) ευχαριστούμε τα λιπαντικά ENEOS, μια καινούργια για εμάς συνεργασία, που μας ανεβάζει τον πήχη της ευθύνης για μια ακόμα καλύτερη παρουσία φέτος!!!»

Φωτογραφίες: Photo Gaitanis Press

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.