![Σε φωτογραφία reporter-images τα Skoda Fabia του Ενιαίου](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/1/photon28408f75409.jpg?itok=1Talr1yQ)
Άλλες εποχές θύμισε η πρώτη ανάβαση της χρονιάς στη γνωστή και πολύ γρήγορη διαδρομή του Διονύσου, καθώς ο κόσμος που παρακολούθησε τις προσπάθειες των οδηγών ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικός, σε μια εποχή μιζέριας του ελληνικού motorsport.
Σε αυτό ρόλο έπαιξε η ηλιοφάνεια, παρά το κρύο και συμμετοχές όπως Lamborghini, Ferrari, τα ιστορικά και γιατί όχι τα Skoda Fabia 1.2 TSI του Ενιαίου.
Στο Ενιαίο νικητής ήταν ο Κουκέας, ταχύτερος και στα δύο περάσματα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιαννίκος, Ρεμεντζής.
Στην ομάδα Ν ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Evo ήταν ο ταχύτερος και τις δύο φορές με τον «Αμερικάνο» δεύτερο με ίδιο αυτοκίνητο.
Στην ομάδα Α ο Ευθυμίου με Ford Escort WRC ήταν ταχύτερος του Ντόφη (Mitsubishi Evo ).
Στην κατηγορία saloon o “Saminio” με τη θηριώδη Lamborghini Huracan ήταν ταχύτερος των Mάριου Ηλιόπουλου (Ford Focus ST170) και του Παναγιώτη Ηλιόπουλου με Ferrari 458 Challenge στο πρώτο ανέβασμα.
Στο δεύτερο όμως ο Μάριος Ηλιόπουλος κάλυψε τη διαφορά και ήταν αυτός ο νικητής της κατηγορίας, με δεύτερο τον “Saminio” και τρίτο τον Σολδάτο (Ford Fiesta 2.0 Turbo).
Στα ιστορικά με τους θεατές να ενθουσιάζονται από τις σιλουέτες μιας άλλης εποχής, o Κατσαρός (Ford Escort MK I) ήταν ο ταχύτερος και στις δύο διαδρομές , με Τσαλαματά (Ford Escort MKII) και Κάτσικα (Ford Escort MKII) να συμπληρώνουν την πρώτη 3άδα.