Είστε εδώ

Αγώνες

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου : Η Βάσω Κουρτίδου κερδίζει και «εξομολογείται»

Και να που φτάσαμε στον προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος αναβάσεων, με την παράσταση να παίζεται στην Αργολίδα, στον Αχλαδόκαμπο. Η ομάδα της Autorace Padieras σύσσωμη και άρτια προετοιμασμένη, είναι έτοιμη να δώσει το «παρών».

Η ανάβαση του Αχλαδόκαμπου, αγαπημένη σ’ εμάς διαδρομή, κάνει την προσμονή ακόμα μεγαλύτερη. Γρήγορη, φαρδιά και κυρίως χιλιομετρικά χορταστική! Οι μέρες κυλούν αργά… βασανιστικά παρ’ όλο που οι επαγγελματικές μας υποχρεώσεις δεν αφήνουν χρόνο ελεύθερο.

Σάββατο πρωί, μία βδομάδα πριν από τον αγώνα, αποφασίζουμε να «κατέβουμε» για να γνωρίσουμε το καινούργιο κομμάτι που έχει προστεθεί. Τα 4,9 χιλιόμετρα της διαδρομής πλέον έχουν γίνει 6,2.

Η πρώτη εντύπωση είναι μάλλον αρνητική. Τεράστια ευθεία με μικρές καμπές που σίγουρα δεν θα «βολέψουν» ούτε το Yaraki μας αλλά ούτε και την -όχι συνηθισμένη σε τέτοια- οδηγό του. Γκρινιάζω τηλεφωνικά στον πρόεδρο της λέσχης, κάτι που ομολογώ δεν έχω ξανακάνει. Αποφασίζω να το προσπαθήσω, είμαι άλλωστε… πεισματάρα πολύ.

Οι μέρες περνάνε και επιτέλους ξημερώνει Παρασκευή πρωί, παραμονή του αγώνα. Με διάθεση και ψυχολογία στα ύψη αλλά και με τον καιρό σύμμαχό μας, ξεκινάμε. Πόσο χαίρομαι που τους βλέπω όλους με το χαμόγελο μέχρι τ’ αυτιά! Οδηγοί, μηχανικοί, ο καθένας από τη δική του μεριά…

Σάββατο πρωί και όλα είναι έτοιμα για την εκκίνηση των χρονομετρημένων δοκιμαστικών.

Κάποιες δυσάρεστες εκπλήξεις και συμπεριφορές συναθλητή μας έρχονται να χαλάσουν την ψυχολογία και τη συγκέντρωσή μας, με αποτέλεσμα στο πρώτο σκέλος να σημειώσουμε έναν χρόνο πολύ πιο κάτω από τις προσδοκίες μας.

Θυμώνω με τον εαυτό μου και κλείνοντας την πόρτα δυνατά αποφασίζω να τα αφήσω όλα εκτός bucket και Yaris, για μένα, για την ομάδα, για όλους όσοι πιστεύουν σ’ εμάς!

Δεύτερο σκέλος, ο χρόνος μας είναι ενδεικτικός της προσπάθειας και τα δευτερόλεπτα κατεβαίνουν - είμαστε γύρω στα 10 δευτερόλεπτα ταχύτεροι από το πρώτο σκέλος.

Τα χαμόγελα επιστρέφουν στο πρόσωπό μας.

Κυριακή πρωί, ο κόσμος συγκεντρώνεται σιγά σιγά στο βουνό, περνά από τα δικά μας pits και μας χαιρετά εγκάρδια… Πόσο όμορφο συναίσθημα! Γι’ αυτούς είμαι η δική τους Βάσω, με έχουν αγκαλιάσει, με έχουν γεμίσει με την αγάπη τους, το χειροκρότημά τους! «Είσαι κλασική αξία» ακούω κάποιον να μου φωνάζει, τον οποίο μπορεί να μην τον γνωρίζω προσωπικά, χαίρομαι όμως που μεταξύ των συναθλητών μου περιμένει να δει και τη δική μας προσπάθεια!

Στο μυαλό μου έχω χαρτογραφήσει τη διαδρομή. Πονηρή, «βγάζει χρόνους» σκέφτομαι, «δεν θα της χαριστώ»... Μια χαζεύω το ασημί «μωρό» μου και μια αφήνω το βλέμμα μου να χαθεί στο βάθος, στην άσφαλτο του Αχλαδόκαμπου.

Βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου να περάσω το τελευταίο κομμάτι όπως… του πρέπει. Άλλωστε δεν έχουμε κανέναν λόγο να φοβηθούμε κάτι. Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι άψογη έως τώρα. Κλέβω το σχόλιο παλιού και έμπειρου συναθλητή που επί λέξει είπε «το αμάξι στρίβει τρένο, είναι κι ο οδηγός του όμως όλα τα λεφτά»!

Πάμε, λοιπόν, με πέμπτη ταχύτητα στο κιβωτιάκι μας και τέρμα γκάζι! Ακόμα και τώρα βλέποντας τα πλάνα από το in car δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι είναι δικά μου αυτά τα περάσματα.

Απόλυτα επιτυχημένο το εγχείρημα, απολογούμαι στον πρόεδρο για την γκρίνια μου στην καινοτομία του. Αποκόμισα εμπειρία που έως τώρα δεν είχα την ανάλογη ευκαιρία.

«Έχει κι άλλο» σκέφτομαι πριν το «GO» του δεύτερου σκέλους και τελικά «είχε», χωρίς πολλή πολλή προσπάθεια. Όλα ιδανικά, λοιπόν, όλα δούλεψαν ρολόι. Οδηγός και αμαξάκι σε πλήρη ένωση και αρμονία… Δικαιώθηκε η προσπάθεια εντός και εκτός αγώνα, γιατί δυστυχώς υπάρχουν και τα «εκτός».

Και όταν αναφερόμαστε στα εκτός, σχολιάζουμε τη διπλή ένσταση σε συναθλητή μας (η μία αυτεπάγγελτα από τη λέσχη) που αποδείχτηκε δικαιολογημένη τελικά. Αυτό μας οδηγεί στο να πούμε ότι έχουμε ένσταση όχι τόσο με την παρανομία, όσο με τις παράλογες και αδικαιολόγητες συμπεριφορές!

Αντίο, λοιπόν, από την ανάβαση του Αχλαδόκαμπου με πρώτη θέση στην κατηγορία, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για την κατάκτηση του φετινού τίτλου, πάντα οδηγού και συνθηκών επιτρέποντος!

Ραντεβού στην Πιτίτσα με θέα τον Πατραϊκό Κόλπο!

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.