Είστε εδώ

Αγώνες

24ώρες του Λε Μαν : Νίκη για Toyota με Αλόνσο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Επιτέλους νίκη για την Toyota στον πιο φημισμένο 24ώρο αγώνα του πλανήτη, τις 24 ώρες του Λε Μαν.

Μπορεί η φετινή 86η έκδοση να μην είχε εργοστασιακές συμμετοχές, όμως ένας αγώνας 24ώρης διάρκειας έχει πρωτίστως για αντίπαλο το ίδιο το αυτοκίνητο στο πέρασμα των ωρών με αντίπαλο τα χρονόμετρα.

Όσες ώρες και αν έχουν περάσεις σε δοκιμές, όσα και αν είναι τα χλμ. που έχουν καλύψει, ο αγώνας είναι κάτι το διαφορετικό και οι παράγοντες που επιδρούν είναι πάρα πολλοί.

Η Toyota λοιπόν με το μεγάλο της αστέρι τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο που άφησε τη Formula 1 για το σαββατοκύριακο του Λε Μαν, παρέα με τους Νακατζίμα και Μπουεμί (πολλά ελέχθησαν για τον τρόπο που ο έγινε η αλλαγή οδηγών μεταξύ Μπουεμί και Αλόνσο και με τα λίγα μέτρα όπισθεν στο χώρο των πιτς)  χάρισαν την νίκη στην ιαπωνική ομάδα με τον Αλόνσο να είναι πλέον πολύ κοντά στο στόχο του, το “triple crown”, νίκη δηλαδή στο Μόντε Κάρλο (έχει κερδίσει δύο φορές εκεί τον αγώνα της Formula 1), τις 24ώρες του Λε Μαν (που πέτυχε φέτος στην πρώτη του συμμετοχή) και τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης , όπου συμμετείχε το 2017 με την ομάδα του Αντρέτι με μονοθέσιο McLaren και μοτέρ Honda, όπου εγκατέλειψε 21 γύρους πριν το τέλος.

Για τη νίκη της Toyota TS050 Ηybrid με τον αριθμό 8 ρόλο έπαιξαν  οι βραδινοί γύροι που ο Αλόνσο μαζί με τον Νακατζίμα κάλυψαν μια διαφορά 2 λεπτών, λόγω ποινής στον Μπουεμί σε μια ζώνη με χαμηλή ταχύτητα, από την άλλη Toyota με οδηγούς τους Λόπεζ, Κομπαγιάσι και Κόνγουει, οι οποίοι ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση με δύο γύρους διαφορά. 388 οι γύροι για τη νικήτρια Toyota με τον αριθμό 8, 386 για τη δεύτερη Toyota με τον αριθμό 7 ενώ τρίτοι ήταν οι Λωρέν-Μπεκέ-Μενέζες με το πρωτότυπο Rebellion R13 με 376 γύρους.    

Άτυχος ο Μπάτον στην πρώτη του εμφάνιση στο Λε Μαν καθώς το πρωτότυπο SMP με τον αριθμό 11 αφού «πέρασε» 48 γύρους στα πιτς με πρόβλημα στην τροφοδοσία εγκατέλειψε μια ώρα πριν το τέλος με φλεγόμενο κινητήρα. 

Στις άλλες κατηγορίες το πρωτότυπο Orega με τους Βερνιέ-Πιτσίτολα-Ρουσίνοφ πήρε τη νίκη στην κατηγορία LMP2,

Στην GTE Pro η Porsche 911 RSR με τους Κρίστενσεν-Εστρέ-Βαντχούρ και στην GTE AM η Porsche 911 RSR με τους Κάμπελ-Ριντ-Αντλέρ.

Ο Αλόνσο «έμεινε» στη Γαλλία μετά το Λε Μαν καθώς την Κυριακή 24 Ιουνίου διεξάγεται στην πίστα Le Castellet το γαλλικό Γκραν Πρι που επιστρέφει στο πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά από το 2008.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.