Είστε εδώ

New Models

Νέο Volkswagen Nivus:Μικρό,crossover και coupe

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά από πολύμηνη αναμονή το νέο Volkswagen Nivus επιτέλους βγήκε από τα παρασκήνια για την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Το νέο Nivus ανέβηκε στη σκηνή που στήθηκε για τη ζωντανή διαδικτυακή του παρουσίαση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Σάο Πάολο, ενώ μεταδόθηκε σε τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά).

Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες το νέο Nivus είναι ένα μικρό crossover, ενώ σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία οι διαστάσεις του σε μήκος, πλάτος και ύψος είναι 4.266 χλστ. (μακρύτερο από το T-Cross), 1.757 χλστ. και 1.493 χλστ. αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι το νέο Nivus έχει δομηθεί πάνω στην πλατφόρμα MQB της Volkswagen.

Η εξωτερική του εικόνα εναρμονίζεται πλήρως με την εταιρική σχεδιαστική ταυτότητα της Volkswagen, ενώ σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής, η οποία του προσδίδει coupe αισθητική. Παρατηρήστε ακόμα τα Led φώτα ημέρας σε σχήμα “C”, τις μαύρες ζάντες των 17 ιντσών, τις ράγες οροφής, το μαύρο πλαστικό προστατευτικό περιμετρικά του αμαξώματος, τα επίσης τεχνολογίας Led πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα μαύρο ένθετο στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Η καμπίνα του περιγράφεται από τη Volkswagen ευρύχωρη για τους επιβάτες με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2.566 χλστ, ενώ το πορτμπαγκάζ του ικανοποιεί με χωρητικότητα 415 λίτρων.

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι σχεδόν πανομοιότυπη με του Polo, ωστόσο η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών δεν ενσωματώνει κανένα φυσικό κουμπί και προβάλει το νέο σύστημα πολυμέσων ονόματι “VW Play”, το οποίο η Volkswagen υποστηρίζει ότι φέρνει μια καινούργια εποχή στη συνδεσιμότητα, στο streaming και στις υπηρεσίες.

Υποστηρίζει συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay, παρέχει πρόσβαση στο VW Play, όπου υπάρχουν εφαρμογές διαθέσιμες για download αποκλειστικά για τους πελάτες της Volkswagen, ενώ η διαθέσιμη μνήμη είναι 10 GB.

Κάτω από το εμπρός καπό του νέου Nivus τοποθετείται αποκλειστικά ο τρικύλινδρος «χιλιάρης» TSI βενζινοκινητήρας, απόδοσης 116 ίππων. Μπορεί να καταναλώσει και αιθανόλη (δημοφιλής μορφή εναλλακτικής ενέργειας στη Βραζιλία) με την ισχύ του να αυξάνεται στους 128 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.  

Το νέο Nivus αναπτύχθηκε στη Νότια Αμερική και αρχικά θα λανσαριστεί στην αγορά της Βραζιλίας, όπου και θα παράγεται, ενώ αργότερα προς το τέλος του έτους θα προσφέρεται και στην Αργεντινή.

Το χρονοδιάγραμμα του προβλέπει ότι εντός του 2021 θα διατίθεται και σε άλλες χώρες της Νότιας Αμερικής, ενώ η καριέρα του στη συνέχεια θα γίνει διεθνής, επομένως θα έρθει και στην Ευρώπη.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.