Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Πιστή στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

του Σωτήριου Χάλλα

Τον τελευταίο καιρό η Volkswagen βρίσκεται σε πυρετό ανάπτυξης και παρουσίασης νέων ηλεκτρικών μοντέλων, όμως αυτό δε σημαίνει ότι εγκαταλείπει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος πιστεύει ότι έχει πολλά ακόμα να δώσει.

Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του τεχνικού τομέα της γερμανικής μάρκας, Ματίας Ράμπε, είπε ότι η υιοθέτηση συνθετικών καυσίμων που προέρχονται από βιομάζα θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να συνεχίσουν την κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης, για πολύ καιρό ακόμα.

Τα συνθετικά καύσιμα δεν επιβαρύνουν την ατμόσφαιρα, καθώς το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) που εκπέμπεται κατά την καύση τους έχει δεσμευτεί από τα φυτά που αποτέλεσαν την πρώτη ύλη, όσο εκείνα αναπτύσσονταν.

Ωστόσο, το βασικό πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για τεχνολογία που ακόμα δεν είναι αρκετά ώριμη. Τεχνικά δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, όμως η ευρεία παραγωγή συνθετικών καυσίμων είναι προς το παρόν ακριβή, επειδή η αποδοτικότητα των μεθόδων που χρησιμοποιούνται είναι χαμηλή. Παρ’ όλα αυτά, οι Volkswagen και Bentley έχουν στρέψει την΄προσοχή προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο Ράμπε εκτιμά ότι το βάρος και το μέγεθος των μπαταριών που χρησιμοποιούνται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα οδηγήσει τους κατασκευαστές στα συνθετικά καύσιμα.

Ως παράδειγμα χρησιμοποιεί τις αεροπορικές εταιρείες. Δεδομένου ότι τα αεροπλάνα δεν μπορούν να γίνουν ηλεκτρικά, λόγω της περιορισμένης αυτονομίας, οι εταιρείες έχουν στραφεί προς τα βιοκαύσιμα, ώστε να εκπέμπουν λιγότερους ρύπους.

Αν και δεν μπορεί να γίνει ασφαλής πρόβλεψη για πόσο ακόμα θα επιβιώνουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, ο Ράμπε είπε ότι η Volkswagen δεσμεύεται να συνεχίσει για τουλάχιστον μια δεκαετία ακόμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.