
Επόμενο ήταν η πανδημία να επηρεάσει την αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου στο σύνολο της αγοράς στις χώρες της Ευρώπης, που από το -52% του Μαρτίου, ο δείκτης ανέβηκε στο -78% με ένα εύρος από το -34% στη Νορβηγία έως στο -98% στην Ιταλία.
Στις 5 μεγάλες αγορές της Ευρώπης η μείωση των καινούργιων αυτοκινήτων για τον Απρίλιο ήταν πολύ βαθιά μέσα στο «κόκκινο».
Αναλυτικά τα ποσοστά της μείωσης ήταν τα εξής. Με πρώτη την Ιταλία, η μείωση άγγιξε το -98% (-97.5% στις πωλήσεις λιανικής), ακολουθεί η Αγγλία με -97.3% (-99% η λιανική), η Ισπανία -96.5% (-98% οι πωλήσεις της λιανικής), Γαλλία -89%(η λιανική -85%) και Γερμανία -61% (η λιανική -58%) καθώς οι αντιπροσωπείες ήταν ανοικτές το μήνα Απρίλιο…
Στελέχη της ελληνικής αγοράς σχολιάζουν στο motori.gr την μετά Covid 19 εποχή.
Θέρισε oCovid -19, με την αγορά να σημειώνει απώλειες της τάξης του 39% για το πρώτο 4μηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Στη γλώσσα των αριθμών αυτό μεταφράζεται σε -2.146.000 καινούργια οχήματα.
Ενόψει λοιπόν της καλοκαιρινής ραστώνης που πλησιάζει θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθεί η αγορά.
Στη χώρα μας είναι η πλέον κατάλληλη εποχή καθώς οι αντιπροσωπείες έχουν αρχίσει προσφορές και εκπτώσεις για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα, καθώς μετά την επανεκκίνηση των εργοστασίων έχει αλλάξει το χρονοδιάγραμμα παραγγελίας-παράδοσης αφού όπως και να το κάνουμε προηγούνται οι 5 μεγάλες αγορές, τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Εάν λοιπόν έχετε εστιάσει στο να αντικαταστήσετε το παλιό σας αυτοκίνητο, ή να αγοράσετε κάποιο καινούργιο, προβείτε σε αυτήν την ενέργεια και ας μην υπάρχει άμεσα διαθέσιμο το χρώμα της αρέσκεια σας, για παράδειγμα.
Κάποιο άλλο θα σας αρέσει και φυσικά η επιλογή να έχει να κάνει με τη χαρά της οδήγησης, το ταξίδι, τη διασκέδαση, και όχι να μένει παρκαρισμένο και κλειδωμένο κάτω από τος σπίτι σας καθώς η ξεφύγατε από τον οικονομικό προϋπολογισμό σας, γιατί μετά την αγορά να θυμάστε ότι έρχονται ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, καύσιμα, service, ελαστικά…